Haluaisitko tukea Kesälahden kulttuuriseuran toimintaa?

Liity jäseneksi!

Henkilöjäsenen jäsenmaksu on 10 euroa/vuosi, yhteisöjäsenille (esim. yritykset) jäsenmaksu on 30 euroa/vuosi.

Voit liittyä jäseneksi lähettämällä sähköpostia hallituksen puheenjohtajalle Airi Turuselle (airiturunen(at)live.fi). Jäsenmaksulasku lähetetään sähköpostitse, joten tarvitsemme tietoomme vain nimesi ja sähköpostiosoitteesi. Mikäli sinulla ei ole sähköpostia, voit ottaa Airiin yhteyttä puhelimitse, tässä tapauksessa myös lasku lähetetään perinteisellä paperipostilla.

Jos olet kiinnostunut tulemaan mukaan Kesälahden kulttuuriseuran toimintaan, se on mahdollista liittymällä johonkin jaostoistamme. Kerro halukkuudestasi sähköpostissasi/puhelussasi! Jaostoihin voi tulla mukaan kuka tahansa Kesälahden kulttuuriseuran jäsen, ja niissä toimimalla pääsee osallistumaan tapahtumien suunnitteluun ja järjestämiseen. Otamme ilomielin uusia jäseniä mukaan jaostojen toimintaan!

Mikäli olet jo Kesälahden kulttuuriseuran jäsen ja haluaisit liittyä johonkin jaostoon, ota rohkeasti yhteyttä sinua kiinnostavan jaoston puheenjohtajaan.